vineri, 31 martie 2017

Get ready with me | Testam impreuna produse noi - Paese, KillyS, Golden Rose



Heeeyy! Iata ca filmez primul "get ready with me"
Vorba lunga, ca de obicei, dar am o scuza, am vrut sa va si spun cateva cuvinte despre produsele pe care le-am folosit!
Am promis ca va spun cum a rezistat machiajul, asadar, fondul de ten este super, a rezistat foarte bine, nu oxideaza. Baza de fard este la fel de buna, am pastrat machiajul cam 6 ore si nu s-a strans in pliu, deci va recomand aceasta baza.
Rujul de la Paese se simte foarte lejer pe buze, chiar daca are un finish mat, nu mi s-au uscat buzele, insa, e destul de cremos si se transfera, asa ca , atentie la pupici! :P

Produsele de la KillyS pot fi gasite in Cora, Carrefour si Auchan, iar daca vreti sa comandati online am vazut ca se gasesc  si pe Emag.

Produsele Paese pot fi comandate de aici: www.paese.ro

Produsele Golden Rose pot fi comandate de pe www.cosmania.ro sau cumparate direct din magazinele fizice.

Va pup!
Adela

Contacte:
Instagram - https://www.instagram.com/adela.manolache/?hl=en
https://www.facebook.com/AdelaManolacheMakeUpArtist
www.adelamanolache.ro
make-up@adelamanolache.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu