miercuri, 6 martie 2019

Get ready with me - câteva produse noi de primăvară



Câteva produse nou apărute pe rafturile magazinelor și vă pun la curent cu planurile pentru canalul de youtube.

Cred că este cel mai potrivit video cu care să revin pe youtube după pauza pe care am luat-o de când am născut.

Și pentru că am promis că vă zic cum s-a comportat spray-ul de fixare de la Boys''n Berries, nu aș putea să zic că mi-a tinut machiajul mat, nici nu ar fi avut cum, de altfel, pentru că nu am fixat cu pudră, dar m-a ajutat să nu se transfere fondul de ten la fel de repede. Nu am simțit fata lipicioasă dupa ce l-am aplicat, ceea ce este un plus. Îl voi încerca și după ce aplic pudră pentru a-mi face o părere completă despre el.

Outro music - Elena Cârstea - Nu sunt perfectă

Va pup!
Adela

Contacte:
Instagram - https://www.instagram.com/adela.manolache/?hl=en
https://www.facebook.com/AdelaManolacheMakeUpArtist
www.adelamanolache.ro
make-up@adelamanolache.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu