sâmbătă, 5 decembrie 2015

1 an de YOUTUBE - Q&A + GIVEAWAY



Buna!

Buna! Astazi este o zi speciala pentru mine, dupa cum bine observati in titlul clipului, aniversez 1 an de activitate pe canalul meu de Youtube!
Va multumesc tuturor celor care ma urmariti si v-ati abonat la canalul meu! Datorita voua am prins curaj pe parcursul acestui an sa fac si mai mult clipuri. Va imbratisez! :*
Asa cum veti vedea, este un video in care va raspund la cateva intrebari pentru a afla mai multe despre mine si despre job-ul meu, iar la final aveti si o surprizaaaa - un Giveaway!

Pentru a va putea inscrie la concurs trebuie sa:
- va abonati la canalul meu de Youtube (sau sa fiti deja abonate)
- sa SHARE-uiti acest video pe Facebook
- sa comentati la acest video care din cele 2 seturi cadou v-ar placea sa-l castigati

Cele 2 castigatoare vor fi alese cu ajutorul random.org

Va pup!


Contacte:
https://www.facebook.com/AdelaManolacheMakeUpArtist
www.adelamanolache.ro
make-up@adelamanolache.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu