marți, 15 decembrie 2015

December Beauty Bloggers Meeting 4 - Intalnire cu oameni frumosi


Oh...Wow!!!!!

Buna, fetelor!

Astazi va povestesc despre cum a fost la December Beauty Bloggers Meeting 4, mai exact, intalnirea anuala si as putea spune, cea mai "oficiala" a bloggerilor de beauty. Si cand spun bloggeri de beauty ma refer la cei mai misto oameni pe care ii urmaresc de multa vreme, nu doar din Bucuresti, ci din tara. 
OMG, OMG!!! Voua va vine sa credeti ca eu am fost una din invitate anul acesta? Ca mie nici acum nu imi vine sa cred :)

Intalnirea aceasta anuala este organizata de 3 fete care isi dau tot interesul ca evenimentul sa fie unul pe masura, sa fie un eveniment la care sa ne bucuram ca ne vedem, sa impartim din experientele noastre si sa impartasim din lucrurile bune si rele pe care le intalnim in activitatea de blogger, totul pentru a evolua atat pe plan personal cat si colectiv.

Cele 3 magnifice sunt Ioana, Cristina si Larisa 
























si cand spun magnifice, o spun cu cel mai mare drag, pentru ca au reusit in primul rand sa faca din acest eveniment o traditie si in al doilea rand sa il realizeze cu gust.
Toate 3 au experienta in blogging si le gasiti pe blogurile lor:
Ioana - http://www.ioanadumitrache.ro/
Cristina - http://cristinashoppingtherapy.com/
Larisa - http://latainadesprecosmetice.com/

Asa cum va spuneam, ma bucur nespus ca am fost anul acesta si eu una dintre invitate, pentru ca astfel am avut ocazia sa vad cum decurge evenimentul in sine si ce se intampla acolo, mai exact.

 In afara faptului ca m-am intalnit cu fete pe care le urmaresc de multa vreme si le apreciez pentru munca lor, am avut ocazia si sa invat multe lucruri noi de la oameni care chiar se pricep cand vine vorba de blogging, social media, promovare, comunicare atat online cat si live si chiar stiu ce vorbesc, bai frate. :)

Va spun sincer, ca eu una am ramas cu gura cascata cand Denisa Luntraru a inceput sa vorbeasca despre cum iti poti imbunatati aspectul blogului, prezenta in online, cum sa monetizam activitatea de pe blog, etc. Pe Denisa o gasiti pe blogul ei - http://fashioninmyeyes.com/.
Si da, Denisa, draga mea, daca vrei sa tii seminarii pe acesta tema, vin sigur sa ma inveti :)


Nivea  ne-a introdus in atmosfera de Craciun cu un bradut foarte frumos impodobit si cadouri sub el



Din grija pentru blogosfera de beauty, NIVEA a organizat un workshop despre succes în blogging, susținut de Ana Morodan, devenind astfel partenerul principal al December Beauty Bloggers Meeting 4.



Subiecte precum blogging-ul ca business, construirea unui brand personal, detalii despre campanii, momente cheie în evoluția unui blog, managementul unei echipe și multe alte detalii au fost prezentate participanților de către Ana Morodan, într-un decor de Sărbătoare, cu multe surprize oferite de NIVEA.


 De asemenea, L'oreal ne-a surprins in cadrul evenimentului cu un aranjament floral foarte dragut si in premiera cu produse din noua colectie, mai exact, un set ruj + lac de unghii din colectia Color Riche - La vie en rose  























Un alt moment dragut a fost al celor de la Rimmel London care si-au facut intrarea intr-un mod unic...printr-un dans, anuntant astfel un concurs pentru pasionatele de make-up, ce urmeaza sa fie lansat in curand, iar premiul va fi o intalnire cu Rita Ora la Londra.

Pentru a ne indulci am fost asteptate cu briose personalizate oferite de Morph Mechanics,

briose pe care le-am savurat impreuna cu my crazy friend, Alina Barbu :)


Evenimentul a avut loc pe 5 decembrie la Caffe Tabiet - http://caffetabiet.ro/, gazda evenimentului de 3 ani, iar fotografiile foarte reusite au fost realizate de Magda Gheorghe din partea Ivatherm si Iulian Sima. 
  
Sponsorii evenimentului ne-au incantat cu foarte multe cadouri si surprize in premiera -

Nivea, Tesori d'Oriente, STR8, Elmiplant, B.U, C-THRU, Inglot, Top Line, Ziaja, Wella, Pure, Shapes, I love..., L'oreal Paris, Benefit, Collistar, Melkior, Kay Pro/ Kardashian Beauty / CHI, Rimmel London, Guess, Yves Rocher, Viva Natura, Ivatherm, Morph Mechanics, Caffe Tabiet
 


Cam asa a decurs December Beauty Bloggers Meeting 4 si inca o data as vrea sa multumesc pentru invitatie Ioanei, Larisei si Cristinei si le felicit pentru organizare. Totul a decurs foarte frumos, a fost bine pus la punct.

Am plecat de la acesta intalnire cu foarte multe informatii pretioase care ma vor ajuta in evolutia mea ca blogger si ma declar foarte incantata de tot ce inseamna  December Beauty Bloggers Meeting.

Va pup!

Adela


Contacte:
https://www.facebook.com/AdelaManolacheMakeUpArtist
www.adelamanolache.ro
make-up@adelamanolache.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu